Pomoc zdalna

Comarch ASYSTA

Comarch ASYSTA to pakiet korzyści, który otrzymuje każdy klient na okres jednego roku przy zakupie nowego programu Comarch. Po tym okresie można przedłużyć Comarch ASYSTĘ na kolejny rok.

Bezpłatna prezentacjaWersja demo

Opis

Comarch ASYSTA to pakiet korzyści, który otrzymuje każdy klient na okres jednego roku przy zakupie nowego programu Comarch. Po tym okresie można przedłużyć Comarch ASYSTĘ na kolejny rok.

Pakiet Comarch ASYSTA to w szczególności:

  • standardowa gwarancja na program, w tym również na dostosowanie go do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego; gwarancja na oprogramowanie wynosi 12 miesięcy od momentu zakupu programu lub wykupienia kolejnej Asysty;
  • prawo do wszystkich nowych wersji oprogramowania uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nową funkcjonalność programów - do pobrania z indywidualnej strony klienta Comarch;
  • prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch (telefoniczny "hot-line", e-mail);
  • dostęp do specjalnych stron internetowych dla klientów, gdzie m.in. znajduje się Centrum Wiedzy Comarch zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch oraz serwis wiedzy biznesowej "Nowoczesne Zarządzanie";
  • w przypadku zakupu nowszych i bardziej zaawansowanych systemów Comarch - możliwość przeniesienia większości danych z poprzedniego systemu Comarch oraz prawo do specjalnych zniżek na zakup nowego systemu.

Zasady i opłata za odnowienie Comarch Asysty na kolejne 12 miesięcy:

Comarch ERP Klasyka:

  • Asysta terminowa - 20% wartości oprogramowania, zakup w okresie do 60 dni od daty zakończenia dotychczasowej Asysty,
  • Asysta otwarta - 30% wartości oprogramowania, zakup powyżej 60 dni po zakończeniu Asysty.

Comarch ERP Optima:

  • Asysta terminowa - 20% wartości systemu, zakup najpóźniej do dnia zakończenia dotychczasowej Asysty,
  • Asysta otwarta - 30% wartości systemu, zakup do miesiąca po zakończeniu dotychczasowej Asysty,
  • Asysta otwarta - 40% wartości systemu, zakup powyżej miesiąca po zakończeniu Asysty.

Comarch ERP XL:

  • Asysta terminowa - 12% wartości systemu, zakup najpóźniej do dnia zakończenia dotychczasowej Asysty,
  • Asysta otwarta - 20% wartości systemu, zakup do miesiąca po zakończeniu dotychczasowej Asysty,
  • Asysta otwarta - 30% wartości systemu, zakup od miesiąca do 6 miesięcy po zakończeniu Asysty,
  • Asysta otwarta - 40% wartości systemu, zakup powyżej  6 miesięcy po zakończeniu Asysty.

Przy przedłużeniu gwarancji systemów Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima pod uwagę bierze się wszystkie posiadane przez klienta moduły. Rezygnacja z odnowienia gwarancji na jakiś moduł jest równoznaczna z bezpowrotnym wyłączeniem tego modułu z systemu.

Zakup kolejnego modułu czy stanowiska w danej instalacji Comarch ERP Klasyka, Optima oraz XL w czasie trwania rocznego okresu gwarancji nie powoduje przesunięcia terminu gwarancji.

Jak zamówić Asystę Comarch?

Skontaktować się z naszą firmą telefonicznie, przesłać zamówienie drogą mailową lub pocztą.

UWAGA: Warunkiem wykupu Asysty Comarch jest posiadanie oprogramowania zarejestrowanego w Comarch. 
Aby sprawdzić zgodność wszystkich danych, które zapisane są w bazie Comarch i ewentualnie je skorygować w przypadku jakiejś zmiany (np. siedziby, nazwy itp.) prosimy o kontakt z naszą firmą. Informacje te można również samodzielnie sprawdzić i skorygować na stronie Comarch w zakładce Indywidualne Strony Klientów Comarch.

  • Opinie naszych klientów
    • Solmatic Group Sp z o.o. Spółka Komandytowa

      Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.

    • KARTONEX-ŁĘKI Sp.z o.o.

      Profesjonalna obsługa, godny polecenia.

    zobacz wszystkie