Comarch ERP Optima - moduł Biuro Rachunkowe
Comarch ERP OPTIMA Biuro Rachunkowe umożliwia:
- wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura;
- wysłanie e-maili, wywołanie komunikatora typu Skype czy otwarcie strony internetowej klienta;
- sortowanie i grupowanie klientów wg wybranych cech/atrybutów;
- rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego danemu klientowi, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
- wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, import dokumentów poprzez Uwierzytelnioną Wymianę Danych;
- przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz Klientów;
- wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch OPTIMA;
- eksport danych do arkusza kalkulacyjnego, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami, np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
- eksport danych do arkusza kalkulacyjnego.
Moduł Biuro Rachunkowe usprawnia codzienną pracę. Analizy jakie można przygotować w module mogą być pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem. Comarch ERP OPTIMA w połączeniu z modułem Biuro Rachunkowe to doskonałe narzędzie pracy dla każdego biura.
Norma STANDARD
NORMA STANDARD to program polecany kosztorysantom pracującym indywidualnie. Podobnie jak bardziej zaawansowane wersje Normy umożliwia tworzenie kosztorysów metodą szczegółową, uproszczoną i mieszaną.
Comarch ERP Optima - moduł CRM Plus
CRM Plus to moduł łączący pełną funkcjonalność podstawowego modułu CRM z mechanizmami windykacji należności.
Funkcjonalność modułu w zakresie podstawowym obejmuje m.in.:
Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.
Profesjonalna obsługa, godny polecenia.