Pomoc zdalna

Comarch ERP Optima - moduł Biuro Rachunkowe

  • Eksport do systemu e-Deklaracje

    Eksport do systemu e-Deklaracje

  • Informacje o bazie klienta

    Informacje o bazie klienta

  • Analiza wprowadzonych dokumentów

    Analiza wprowadzonych dokumentów

Comarch ERP OPTIMA Biuro Rachunkowe umożliwia:

  • wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura;
  • wysłanie e-maili, wywołanie komunikatora typu Skype czy otwarcie strony internetowej klienta;
  • sortowanie i grupowanie klientów wg wybranych cech/atrybutów;
  • rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego danemu klientowi, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
  • wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, import dokumentów poprzez Uwierzytelnioną Wymianę Danych;
  • przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz Klientów;
  • wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch OPTIMA;
  • eksport danych do arkusza kalkulacyjnego, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami, np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
  • eksport danych do arkusza kalkulacyjnego.

 

Eksport do systemu e-Deklaracje

Moduł Biuro Rachunkowe usprawnia codzienną pracę. Analizy jakie można przygotować w module mogą być pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem. Comarch ERP OPTIMA w połączeniu z modułem Biuro Rachunkowe to doskonałe narzędzie pracy dla każdego biura.

  • Opinie naszych klientów
    • KARTONEX-ŁĘKI Sp.z o.o.

      Profesjonalna obsługa, godny polecenia.

    • Solmatic Group Sp z o.o. Spółka Komandytowa

      Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.

    zobacz wszystkie