Pomoc zdalna

Comarch ERP OPTIMA

Comarch ERP Optima to nowoczesny, kompleksowy system wspomagający zarządzanie, obsługę sprzedaży, kadr i płac, księgowość oraz zarządzani relacjami z klientami. 

Wymagania techniczne
Drukarkapracująca w systemie MS Windows
Ilość miejsca na dysku: 2 GB wolnej przestrzeni
MS SQL Server:min. w wersji 2005 SP2
Pamięć operacyjna: 2 GB RAM (4 GB przy korzystaniu z modułu Analizy BI)
Procesor: Intel lub AMD min. 2 GHz
Protokół sieciowyTCP/IP
Przeglądarka wwwMS Interner Explorer 7 lub wyższy
Rozdzielczość ekranumin. 1024 x 768
System operacyjnyWindows 8, Windows 7, XP SP3, Vista SP2, Windows Server 2003 lub nowszy
Bezpłatna prezentacjaWersja demo

Opis

Comarch ERP Optima to nowoczesny, kompleksowy system wspomagający zarządzanie, obsługę sprzedaży, kadr i płac, księgowość oraz zarządzani relacjami z klientami. Cechy, które wyróżniają Comarch ERP Optimę i czynią z niej  funkcjonalne narzędzie pracy, to:

  • budowa modułowa gwarantująca łatwe dostosowanie systemu do potrzeb każdego przedsiębiorstwa,
  • pełna integracja systemu,
  • możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci.

Modułowa budowa systemu sprawia, że można go rozubowywać o kolejne elementy w miarę rozwoju firmy i jej potrzeb.

Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z systemem Comarch ERP Optima. Do dyspozycji użytkownika jest jest bogata dokumentacja, pomoc wbudowana w program oraz usługi partnerów w ramach Asysty Comarch.

Funkcje systemu pogrupowane są w moduły, które obsługują różne obszary działania przedsiębiorstwa - zarządzanie, księgowość, handel i usługi.

 Szeroki zakres funkcjonalny sprawia, że Comarch ERP Optima sprawdza się w wielu branżach, np.

  • handlowej,
  • dystrybucyjnej,
  • chemicznej,
  • budowlanej,
  • meblarskiej,
  • spożywczej,
  • w sektorze publicznym,
  • w biurach rachunkowych i innych.

Unikalną cechą jest możliwość wynajmowania programu przez Internet za pośrednictwem platformy ASP - iComarch24 (www.icomarch24.pl). Wykorzystując Internet użytkownicy mają dostęp do swoich danych i dokumentów przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca, dzięki czemu mogą oferować wyższą jakość świadczonych usług oraz sprawną obsługę klienta. iComarch24 ułatwia nowoczesne zarządzanie firmą, a także pozwala ograniczyć koszty związane z informatyzacją firmy.

Comarch ERP Optima umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z większością sieci handlowych przez dodatkową opcję eksportu dokumentów w formacie EDI/ECOD (Electronic Data Interchange).

System współpracuje z urządzeniami zewnętrznymi typu: kasy fiskalne, drukarki fiskalne, drukarki etykiet i kodów kreskowych oraz panele dotykowe.

Technologia

Program Comarch ERP Optima wykorzystuje nowoczesną technologię Microsoft SQL Server, zapewniającą bezawaryjność pracy i bezpieczeństwo danych.

System doskonale integruje się z pakietem Microsoft Office, arkuszem kalkulacyjnym Open Office Calc oraz z innymi aplikacjami oznaczonymi certyfikatem Działa z Comarch ERP.